“Белпошта” зафіксавала павелічэнне выпадкаў махлярства ў паштовай сферы. Махляры прыдумалі новую ўлоўку, як падмануць беларусаў, і працуюць па наступнай схеме: ад кліентаў патрабуюць атрымаць паштовыя адпраўленні, якіх яны не чакаюць, і правесці накладны плацеж.
Так, пры ажыццяўленні званкоў невядомыя паведамляюць, што на імя адрасата паступіла паштовае адпраўленне з накладным плацяжом, адпраўшчыкам якога з’яўляецца інтэрнэт-магазін, і патрабуюць неадкладна забраць паштовае адпраўленне ў аб’екце паштовай сувязі.
РУП “Белпошта” ніколі не інфармуе адрасатаў з дапамогай тэлефонных званкоў аб наяўнасці паштовага адпраўлення і не патрабуе яго абавязковага і тэрміновага атрымання. Прадпрыемства паведамляе кліентам аб паступленні паштовага адпраўлення з дапамогай SMS, паведамленняў у мэсэнджары Viber або папяровага паведамлення ў паштовую скрыню адрасата. Пры адпраўцы SMS і паведамленняў на Viber адпраўшчыкам называецца belpost.by. Трэба дадаць, што адрасат мае права адмовіцца ад паступіўшых на яго імя паштовых адпраўленняў.