Апошнім часам у рэдакцыю пачасціліся звароты грамадзян па пытаннях якасці пітной вады.
Як нам патлумачылі ў райвыканкаме, калі ўзнікаюць прэтэнзіі па якасці пітной вады, неабходна звяртацца па тэлефонах 3-10-18 або 5-11-20. Спецыялісты зробяць забор проб вады і яе аналіз. У выпадку выяўлення неадпаведнасці стандартам якасці, пасля падпісання прэтэнзійнага акту можа быць праведзены пераразлік. Згодна дзеючага заканадаўства пры неадпаведнасці якасці пітной вады ўстаноўленым санітарным нормам і правілам для канкрэтных сістэм водазабеспячэння памер аплаты за паслугі памяншаецца на 10 працэнтаў за перыяд іх аказання з недахопамі.